17 kesäkuuta 2016

Schwarzkopf Color Refresher

Mulla tarttui kauppareissulla mukaan kaksi Schwarzkopfin vaahtosävytettä: punainen kirkastamaan haalistuneita pituuksia ja ruskea häivyttämään juurikasvua.
KC Colormaskit on päässyt loppumaan kun en oo ehtinyt hakea lisää ja samoin Elumenin, jota oon siis käyttänyt juuren värjäilyyn, tilaaminen on jäänyt.
Nyt sitten kauppareissulla huomasin ensimmäistä kertaa tämän tuotteen ja ajattelin kokeilla josko näistä olisi jotain pika-apua mun tukkaan.



Kuten pakkaustekstistä voitte lukea, oli tuotteella ihan houkuttelevia lupauksia, kuten: "Peittää harmaata juurikasvua...". Ja vaikutusaika vain 3 minuuttia!
Olin kyllä hieman, no oikeestaan siis erittäinkin epäluuloinen jo tässä vaiheessa, mutta ostin kuitenkin.


Tässä ennen-jälkeen kuva latvoista.
Muutosta ei luonnossa huomannut... kuvasta jos oikein tarkkaan jaksaa katsoa, saattaa pienen eron nähdä.
Tiesin jo siinä vaiheessa kun pursotin vaahtoa kämmenelle, ettei tää tuu toimimaan.
Vaahto oli siis vaaleanoranssia eikä tosiaan punaista, mitä olisi voinut pakkauksesta olettaa.
Ruskea oli todella lämpimän sävyinen, mutta vähän hailakka sekin, joten eipä sillä juurta saanut paranneltua.
Ajattelin toiveikkaana, että jos tämä lupaa peittää harmaan juuren, toimii se myös mun valkoiseen juureen.
Näin jälkeenpäin tajusin, että mainostekstissä sanotaan tämän peittävän harmaata juurikasvua, ei siis peittävän harmaan juurikasvun.
Siinä on joku muuten ollut fiksu kun on tuon lauseen keksinyt!
Koska kyllähän se nyt jotain tietysti peittää.
Mutta joo, tuomio: en osta uudelleen, enkä myöskään suosittele muille.
Saattaa toimia taittamiseen, mutta värjäämiseen/värin päivittämiseen ei mun mielestä ainakaan sovellu.

Jos hyvän vaahtosävytteen haluaa, kannattaa kokeilla Goldwellin Soft Coloria.
Sillä oon onnistuneesti vaihdellut latvojen väriä ja sehän toimii myös pika-apuna juureen paremmin kuin tämä nyt kokeilussa ollut Color Refresher.

2 kommenttia :

  1. Mitä sävyä sä olet käyttänyt Soft Colorista? http://www.akanepumpuli.fi/tuote/goldwell-soft-color-vaahtosavyte/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Parempi vastata myöhään kun ei milloinkaan XD Anteeksi, siis kommenttisi on mennyt jotenkin ohi tuossa tauon aikana.

      Olen käyttänyt pääasiassa neutraaleja ruskeita, eli sävyjä 5N, 6N ja 7N. Lisäksi olen käyttänyt joitain lämpimiä ruskeita, kuten muistaakseni ainakin 6K ja 7KG -sävyjä. Vaaleiden hiusten keltaisuuden taittamiseen olen käyttänyt 10V ja 10BS -sävyjä (10V tehokkaampi taittaja), sekä joskus olen sekoittanut näihin hieman tummempaa 6A -sävyä.

      Poista