07 lokakuuta 2016

Fudgea tukkaan

Viimeksi kun naamaani olen täällä blogin puolella näyttänyt, olivat hiukseni vielä ruskeat.
No, eipä ole enää!
Nyt mennään blondilla tukalla ja toivottavasti vielä pitkään.
Vaalennusprojektini oli nopea ja tehokas, sekä sisälsi paljon Olaplexiä.
Mutta siitä lisää myöhemmin.


Nyt kun hiukset ovat taas vaaleat, olen päässyt pitkästä aikaa harrastamaan violetteja taittovärejä ja hopeashampoita torjumaan ikävää keltaisuutta.
Olen aiemmin käyttänyt Bonacuren ja Lorealin hopeashampoita, jotka ovat toimineet hyvin itselläni. Hinta-laatusuhde näissä on kohdillaan.
Nyt kun hiusten latvat ovat varsinkin edestä melko huonossa kunnossa, on Lorealin hopeashampoo osoittautunut jatkuvassa käytössä turhan kuivattavaksi.
Päädyin viimein kokeilemaan kehuttua Fudgen hopeashampoota, jonka ei pitäisi kuivattaa hiuksia niin paljon kuin useimmat hopeashampoot tekevät.



Vasemmalla hiukset ennen pesua, oikealla pesun jälkeen.

Fudge on pigmenttisintä hopeashampoota, mitä olen koskaan kokeillut. Ja pigmentin määrähän on juuri se, mikä pitkälti määrää hopeashampoon taittovaikutuksen.
Annoin shampoon vaikuttaa vaahdotettuna noin viisi minuuttia, ja tässä ajassa se ehtikin taittaa ja kirkastaa hyvin hiusten sävyä muuttamatta niitä kuitenkaan sinertäviksi. 


 Shampoo ei kuivattanut hiuksia ollenkaan, ja koostumus oli miellyttävän pehmeää.
Tähän mennessä paras hopeashampoo, jota olen kokeillut.
Jatkoon!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti