17 joulukuuta 2015

The Ensimmäinen Postaus

Tätä hetkeä olen suunnitellut viimeiset 5..6..7? vuotta. Ja nyt viimein vuonna 2015, tietysti tenttiviikolla kun tärkeämpää tekemistä ei vaan kertakaikkiaan ole, sain perustettua oman blogini.
Aika mahtavaa.

En ala jaarittelemaan sen kummemmin itsestäni: blogia lukemalla pääsette sitten käsiksi siihen kuka mä oon, mitä mä teen, missä mä oon ja miks ihmeessä mä edes pidän blogia.

Niin, oikeastaan tuo viimeinen kohta ei ole edes mulle itselle vielä täysin selkeä. Näin lähtökohtaisesti mua kiinnostaa höpötellä täällä kaikesta sellaisesta hömpästä (itse otan kyllä nämä asiat vakavasti, toim. huom.). Vaatteista, hiuksista, kosmetiikasta. Toisaalta ei aina jaksa olla kuvailemassa päivän asuja tai hehkuttaa uutta meikkivoidetta. Tänään on sellainen päivä. Silloin kirjoitan jotain muuta elämästäni, mikä sitten joko kiinnostaa tai ei kiinnosta teitä :D

Ainiin. Tykkään myös kokkailla, joten mikäli te lukijat olette oikein onnekkaita, saatan jopa jakaa joidenkin kokkailuideni tuloksia täälä.


Oikeastaan yksi syy sille (tämän syksyn osalta), miksi aloitin blogin pitämisen vasta nyt on se, että mun kameran parempi objektiivi on ollut koko syksyn hukassa ja mua nyt henkilökohtaisesti vaan vitutti niin paljon ajatus siitä, että joutuisin ottamaan kaikki kuvat sillä toisella. 
No, viime viikolla viimein löysin tämän objektiivin. Enkä muuten edes muista enää mistä! Mutta löytyipä kuitenkin.

Pesin muuten myös tuon ison peilini tänään, mutta silti siinä näyttää kuvasta päätellen olevan likaa! Täytynee jatkaa peilin kiillottamista huomenna.


Hengaan suunnilleen puolet ajasta Espoossa poikaystäväni luona, ja aina kun tulen takaisin omaan kotiini, odottaa postia mukava pino. Mutta tällä kertaa sieltä paljastui jotain oikeasti mukavaa, nimittäin rakkaan ystäväni Empun itse väkertämä joulukortti <3


Aiheesta joulukortteihin.. Sain viimeviikolla, tietysti tenttiviikko sekin, mahtavan inspiraation. Siis mihänän piirrän itse kaikki joulukortit! Joita en muuten aiemmin edes suunnittelut että lähettäisin. Ja teen niihin kaikkiin tollasella pienellä piiperryksellä jouluaiheisen kuvan. 
Just joo -tuhoon tuomittu idea jo syntyessään.
Sain kuitenkin yhden kortin tehtyä valmiiksi ja olin siitä tosi ylpeä, sillä niin monet mun piirustus-/maalausprojekteista on jääneet ikuisesti tilaan "vaiheessa". Aikaa mulla tais mennä tuohon joku 3h. Ja mä siis ihan valehtelematta kuvittelin tuona päivänä, että olisin saanut tehtyä yhdessä illassa joku 15 korttia.
Päätin nyt kuitenkin, etten lannistu. Joulu tulee joka vuosi, joten tässähän mulla on nyt ensvuodelle jo yksi kortti valmiina. Oon ainakin aloittanut ajoissa. Ajattelin jatkaa projektiani nyt hissukseen sitä mukaa, kun on aikaa.

Nyt on kyllä niin ruma kuva, että hävettää oikein.
Kotona odotti myös jotain muuta, nimittäin ahkerasti kerätyt tiskit. Vihaan aika monia asioita, ja luonnollisesti tiskaaminen on yksi niistä. Muutto astianpesukoneellisesta asunnosta tänne olikin varsinainen elintason lasku, josta en ole vieläkään päässyt täysin yli,
Kohtasin kuitenkin viholliseni viimein ja tiskasin kaiken pois. Kuvaa lopputuloksesta en valitettavasti tajunnut ottaa, heh heh.

Varvas tahtoo mukaan.
Ja luinhan mä tänään myös siihen huomiseen tenttiin! Tai no, luin ja luin. Siis tällä kurssillahan kaikki harjoitukset ja luennot on videoitu -miten mahtavaa, tätä on odotettu! Mä siis käytännössä voin maata sängyllä vaikka silmät kiinni ja samalla opiskella. Ja on muuten myös hyvä tapa saada unta! Kaikin puolin loistava konsepti.

Mutta koska kello näyttää jo pian kahta, täytyy varmaan lopettaa ja alkaa oikeasti niihin nukkumatouhuihin. Huomenna olis tarkoituksena mennä aamusta salille tekemään kunnon jalkapäivä, ja siitä voi sit hyvillä mielin suunnata tenttiin.

Kauniita unia!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti