13 huhtikuuta 2016

Viikonlopun tunnelmat

Viikonloppu tuli ja meni, ja nythän on jo keskiviikko.
Mulla on ollut tämän postauksen luonnos välilehdellä auki ainakin pari päivää, mutta vaikka oon istunut päivät pitkät koneella, en oo silti saanut aikaiseksi kirjoittaa postausta.
Sen sijaan oon piirrellyt CADillä senkin edestä, fun fun...

Kuten aiemmin kerroin, lauantain suunnitelmana oli mennä Kaapelitehtaalla järjestettäville Helsinki Ink -tatuointimessuille.
Messuille siis päästiin ja uusi kuvakin jäi käteen, kirjaimellisesti heh he.
Mentiin tosiaan Kaisan ja Katan kanssa sinne, ja tuli kyllä vähän ulkopuolinen olo koska kaikki muut vieraat sielä tuntui olevan päästä varpaisiin tatuoituja.
Kata otti myös norovirusta uhmaten pienen tatuoinnin käsivarteen.


Farkut Topshop | Paita H&M | Takki H&M | Kengät Converse

Sunnuntaina olikin ehkä ensimmäistä kertaa kunnon keväinen sää.
Ei nyt ehkä ihan niin lämmin kuitenkaan, mitä asun puolesta voisi kuvitella, mutta kyllä noinkin jo tarkeni.
Jouduin tuhoamaan Topshopin farkkuni niihin jo joskus aiemmin tulleen pienen reiän vuoksi (kävelin päin puoliavonaista astianpesukonetta) ja päätin tehdä reiästä kunnollisen kokoisen.



Viikonloppuna piti tietysti käydä myös viereisen korttelin italialaisessa ravintolassa.
Taidetaan olla vakkareita siellä jo.


Siinä se nyt on!
Tuli vähän erilainen mitä mulla oli mielessä, mutta tykkään kyllä tästäkin.
Parempaa kuvaa sitten kun tatuointi on kunnolla parantunut, musta muuten tuntuu että mun ranne on edelleenkin paisuksissa.

2 kommenttia :

  1. Hyvältä näyttää! Onks se teen lähi-italialainen se jossa on entinen speakeasyn ihminen? onks se hyvä paikka syödä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just se, kato eipä täällä muita ravintoloita kauheesti oo vielä :'D Ja kyllä mä oon tykänny, ei nyt tietty mikään super-super-wou mut hinta-laatu kohdallaan!

      Poista