10 helmikuuta 2016

Kirppiskengät

Sanoin just viikonloppuna likoille, etten oo aikoihin tehnyt mitään hyviä kirppislöytöjä.
Seuraavana päivänä kävelin saattumalta UFFin ohi, ja päätin mennä vilkaisemaan tarjonnan.
En jaksanut tällä kertaa käydä läpi kuin pelkän laukku- ja kenkäosaston, ja heti kenkäosastolla mun huomio kiinnittyi ruskeisiin, korollisiin pikkumyykenkiin.
Kengät nyt ei olleet mitkään supertrendikkäät, mutta sen sijaan ne oli just mun tyyliset ja vieläpä oikean kokoiset, joten ei sillä niin väliä! Rakastuin heti.
Ja olisin samantien vienyt nämä mukanani, jollei hinta olisi ollut perinteisesti UFFin tyyliin LIIKAA. Siis se paikkahan on niin ylihinnoiteltu, että siellä kannattais oikeasti käydä vaan tasarahapäivillä.
Kengät olivat Forever 21:n, eli ei mikään kovin kallis merkki ollut kyseessä, joskin vähän harvinaisempi Suomessa. Hinnaksi oli laitettu 15 €, mikä on mun mielestäni aika paljon käytetyistä kengistä, jotka nyt ei ihan priimakunnossa kuitenkaan olleet ja vaativat pientä tuunausta.
Lähdin siis tyhjin käsin pois liikkeestä ja menin salille.




Kengät jäivät kuitenkin mun mieleen ja pakkohan ne oli sit käydä ostamassa.
Mulla oli kotona ruskeaa plankkia, mutta se olisi ollut liian tummaa, joten ostin lisäksi vaaleanruskean. Sekoittamalla näitä kahta sainkin aikaan just hyvän sävyn.



Kyllä noista nätit tuli <3
Nyt kun vielä pääsis käyttämään niitä.
Nimim. olin eilen töissä tuulihousuilla ja lenkkarit jalassa, tänään sama homma.
Alas voi ihminen vajota... :D


Laitoin siinä samalla toiset vanhat kengät kuntoon.
Nää onkin parina viime talvena olleet kovassa käytössä, mutta tänä vuonna ei vielä kertaakaan huonosta kunnosta johtuen.
Ehkä nyt viimein!

2 kommenttia :

  1. Oo noista ruskeistahan tuli tosi siistin näköset! Hiton UFF, ne kyllä niin ylihinnottelee tuotteensa...

    VastaaPoista