06 helmikuuta 2016

Rocky Balboa


No huh, nyt on jännät paikat.
Rockylla nimittäin.. Voin myöntää, etten oo ikinä aiemmin katsonut noita leffoja, mutta tänään aloin sivusilmällä seuraamaan tuota viimeisintä. Ja siis sehän on oikeesti hyvä :D

Jännä perjantai-ilta siis meneillään.
Oikeasti kyllä nautin tästä niin paljon, kun saa olla vaan kotona ja puuhastella omia juttuja ilman sen kummempia suunnitelmia. Koko viikko on tullut juostua paikasta (ja kaupungista) toiseen. En ole tainnutkaan täällä kertoa, että mua oikein kauniisti pyydettiin taas töihin. Oon nyt ainakin koko helmikuun pari-kolme päivää viikossa töissä -sen jälkeen täytyy kyllä pitää taukoa, että saan kaikki opiskelujutut hoidettua.
Sen lisäksi mulle tarjottiin uusia työtehtäviä, josta oon kyllä innoissani! 
Niihin hommiin sitten myöhemmin keväällä.


Näin voi käydä jos kameran asetusten säätäminen unohtuu
 ... tykkään tästä vahinkokuvasta anyways.



Farkut - Diesel // Paita - H&M // Henkselit - H&M

Henkselit pääsi pitkästä aikaa käyttöön.
Tuntuu muuten, että viime aikoina pukeutuminen on ollut ihan tylsää, tavallista ja mielikuvituksetonta.


Heh, ja tosiaan päätin laittaa sen Elumenin koko tukkaan.
Eipä sitä taaskaan kauan tullut mietittyä, kuten ei yleensäkkään noita tukkajuttuja.
Joitain kertoja oon leikannut itselleni otsatukan ihan hetken mielijohteesta. Oon aamulla herännyt, päättänyt et nyt on muuten saatava etutukka, ja klipsinyt sen ennen kun oon lähtenyt kouluun tyyliin samalla kun oon pessyt hampaita. Ja sitten katunut sitä seuraavat puoli vuotta. Värjäilyjen kanssa sama homma, mutta onneksi näin vanhemmiten olen oppinut, että ei se yleensä vaihtamalla parane. Viimeisen parin vuoden ajan olenkin tehnyt suht pieniä värjäilyjä vaan, sellaista päivitystä enemmänkin.

Okei, värjäsin tukkani vähän päälle vuosi sitten pitkästä aikaa kirkkaanpunaiseksi.
Nää oli näitä hyviä ideoita taas..
Juu, näyttihän se kuvissa kivoilta, mutta ei oikein sopinut enää mun tyyliin yms.
Vissiin kuukauden sitä jaksoin ja sitten värjäsin taas ruskeaksi.
Ei noi tukkajutut(kaan) oo mulla ollut ikinä niin justiinsa, kokeilemalla oppii. Tukka kasvaa onneksi aina takaisin!

Mutta takaisin tähän väriin: tykkään tosi paljon! Pakko vissiin tilata lisää tota samaa sävyä, ehkä tää nyt sit oli kuitenkin se täydellinen sävy?!

Olisi muuten mielenkiintoista käydä joskus ammattilaisen tekemässä värianalyysissä. Kyllä jotkut värit vaan sopii paremmin kuin toiset. Sen verran osaan ulkonäköäni analysoida, että lämpimät sävyt hiuksissa sopii mulle paremmin kuin kylmät, ja ihoni on selkeesti keltapohjainen. Oon siis ilmeisesti joko kevät tai syksy, no talvi en ainakaan. Asiaan perehtyneet, ilmoittautukaa!


Ja vielä eilisen tunnelmia, siinä oikein tyytyväinen opiskelija (päin vittuahan siis meni taas).

Huomeniltana olis ohjelmassa tuparit, ja päivällä ajattelin käydä testaamassa paikallisen Elixian kun sain sinne viikon lahjakortin. Täytyy hyödyntää kaikki mahdollisuudet päästä salille täällä Vantaalla, kun mulla on salikortti tällä hetkellä pelkästään Tampereelle.

Ville on viikonlopun "pilkkimässä", saas nähdä tuoko se mulle jotain saalista.

Hyvää viikonloppua, mä meen nukkumaan ja pitkään muuten nukunkin <3

3 kommenttia :

  1. Parempi myöhään ku ei millonkaa, Rockyt on ihan huippuja! Ps tukka näyttää superhyvältä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, täytyy melkein kattoo ne vanhemmatki! Voi kiitos ^_^

      Poista
  2. Parempi myöhään ku ei millonkaa, Rockyt on ihan huippuja! Ps tukka näyttää superhyvältä! :)

    VastaaPoista