22 maaliskuuta 2016

Darranpiilottajat x 4

Aka aurinkolasit.
Lauantaina tuli taas huomattua, miten tärkeää on omistaa hyvät (tai no, ainakin edes hyvännäköiset) aurinkolasit.
En ole ikinä eläessäni omistanut kasvoihini sopivia aurinkolaseja. Ne ovat kaikki liian leveitä mulle.
Lauantaina koitin Empun arskoja, ja ihan hirveiltähän ne mun päässä näytti.
Tästä havahtuneena päätin sunnuntaina käyttää viimeisen oljenkorren sopivien aurinkolasien löytämiseksi.
Menin siis H&M:n lastenosastolle.




Siellähän niitä mun kokoisia laseja sitten oli.
Ostin kaikki kelvolliset mallit, eli neljät lasit lähti mukaan :D Luotan noiden laatuun sen verran, etten uskaltanut ostaa vain yksiä hehe. Pilottilaseilla nyt on kyllä muutenkin tapana vääntyä ja kääntyä, olivat ne sitten henkkamaukasta tai jostain muualta. Hintaa oli 5€ kipale, joten kovin paljoa en köyhtynyt kuitenkaan.
Oon aina kuvitellut, ettei aurinkolasit vaan sovi mulle.
Tästä lähtien kuljen varmaan joka päivä lasit päässä, sisälläkin.


Kun siinä pikkutyttöjen osastolla sitten pyörin, niin tarkistin toki muunkin valikoiman.
Olen etsinyt lyhyttä ja ennenkaikkea sopivan pientä farkkutakkia viimeiset pari vuotta siinä onnistumatta.
No nyt löytyi sekin viimein! Hah, oon niin tyytyväinen näihin löytöihin.
Kannattaa siis ennakkoluulottomasti käydä joskus tsekkaamassa myös lastenosasto.
Tuo mun takki oli kokoa "146 cm", ja suurin koko tuolla taitaa olla "170 cm", joten lasten/nuortenosastolta kyllä löytää ihan normaalikokoisiakin vaatteita, tosin puolet halvemmalla kuin naistenosastolta. 

2 kommenttia :

  1. Lastenosastoilta tekee kyllä välillä hyviä löytöjä! Miks mä en ookkaa ennen tajunnut käydä kattoos aurinkolaseja sieltä vaan oon tyytynyt näyttämään kärpäseltä liian isojen linssien kanssa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen kokeilemaan! ;D Itekin mietin et miksi ei aiemmin oo tajunnut!

      Poista