10 maaliskuuta 2016

Long time no see

Vissiin pieni tauko ollu, HUPS.
No joo, viime viikko meni reissusta toipuessa. Ja oli mulla pieni flunssakin siinä.
Sitten jossain viikon loppupuolella sain taas kerran päähänpiston. Näitähän mulle aina välillä tulee. Ja sitten kun jotain saan päähäni, on se myös toteutettava, tietty.
Tällä kertaa siis päätin, että mun on saatava punaiset hiukset.

Anteeksi mitä?

Vielä vähän aikaa sitten muistelin huvittuneena viime kertaa punaisella tukalla, joka ei tainnut kestää paria viikkoa kauempaa. Ja kuvittelin jo, etten tuohon väriin enää koskaan tule palaamaan.
Mutta niinhän se tässä elämässä on, että never say never.
Syytän tästä hulluudesta Annia, jonka ihana punainen tukka jäi kummittelemaan mun mieleen.



Hame New Yorker | Viitta Seppälä | T-paita saatu lahjaksi | Mustelma Paintball Sissos

Vaatteetkin näyttää taas ihan erilaisilta erivärisen tukan kanssa.


Farkut Pull & Bear | Paita BikBok

Punaiset hiukset ja harmaa nyt ainakin sopii hyvin yhteen. Ja punainen ja musta, mikäli ei pelkää liiallisia gootti/rokkariviboja. Mikäs muu sitten? Punainen ja tummansininen ehkä.
Siinä ne tais ollakin haha.

Jos mä jotain bloggaamisen arvoista olen tässä lähiaikoina tehnyt, niin ainakin kokkaillut. Vaikka ja mitä.
Toisaalta en nää tätä mun blogia minään ruokablogina, sillä vaikka kovasti tykkäänkin kokkailusta, niin a) en koe olevani siinä kuitenkaan niin hyvä ja b) tunnen ohjeiden kirjoittamisen jotenkin vaikeaksi, mieluummin heittäisin vaan kuvia ruuista ja kertoisin "hyvää oli" :D
Mutta katotaan, kyllä mä varmasti jotain ohjeita vielä jakelen.

Tämä ilta on siinä mielessä poikkeuksellinen, että pitkästä aikaa mulla on aikaa puuhastella omia juttujani, kuten kirjoittaa blogia. Ainoastaan pyykit odottaa ripustamista.
Jos tässä oikein innostun, niin voisin vielä kirjoitella vähän lisääkin tänne tämän illan aikana.
Kattellaan ->

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti