21 maaliskuuta 2016

Week End

Mun viikonloppu oli vaan niin paras, huh huh.
Perjantaina nähtiin Empun kanssa pitkästä aikaa, viimeksi ollaan siis nähty Barcelonassa lokakuussa.
Nyt Emppu oli viimein käymässä Suomessa.
<3

Myös Henna ja Tiia tuli mun luo viettämään iltaa, ja lähdettiinhän me toki käymään myös ulkona.
Syitä juhlaan oli monia: Empun opparin valmistuminen, mun kämpän hautajaiset, Tiian ja Hennan onnenbambujen tulevat nimet... Ja tietysti otettiin ihan vaan myös meille koska ollaan niin hyviä tyyppejä, että miksei otettais.


Tytöt siinä poseeraa nätisti, harmi että kuvan keskipisteenä on sensuroimaton jätepöytä.
Teekutsukuvat jääköön mun koneelle muistojen arkistoihin...
Eikä muuten tullu otettua edes mitään hyviä kuvia koko illan aikana.
No, oli niin kivaa ettei ehtiny!


Lauantaina tuttu darra tietysti nosti päätään, mutta onneksi onnistuttiin selättämään se vaikka vähän toivottomalta aluksi tuntui.
Mä olin varannut vielä kirppispöydän keskustasta ja rekrysin likat auttamaan mua kamojen kanssa. Mulla oli tietysti kaikki vielä myös hinnoittelematta, joten siinäkin oli sitten hommaa.
Päivän käynnistyminen oli vähän hidasta, ja lopulta saateltiin puol 4 maissa Emppu kohti Helsinkiä ja lähdettiin keskustaan viemään niitä kirppiskamoja.
No, ehtihän ne nyt tunnin siellä lauantaina olla myynnissä. Parempi myöhään kun ei milloinkaan?
Käytiin myös Uffin euron päivillä pyörähtämässä, itse en tällä kertaa mitään löytänyt. Keskustan Uff oli aika loppuunkaluttu jo tuossa vaiheessa iltapäivää.

Suunnitelmissa oli myös mennä syömään.
Tiia kuitenkin heitti ilmoille ajatuksen loiventavasta kaljasta.
No mutta... mua ja Hennaa ei kauheesti tarvinnut ylipuhua.
Mentiin lopulta Sohoon juomaan sitä kaljaa ja tilattiin myös ruuat.
Ruokiin oli 45 min odotusaika, mutta se ei edes haitannut. 


Otettiin kaikki burgerit, jotka auttoivat paremmin kuin hyvin orastavaan näläntunteeseen.
Ja sitten juustoranskikset...nehän oli oikein ranskisten aatelia juustoisuudessaan, rasvaisuudessaan ja suolaisuudessaan.
Oikein kelpo darramättöpaikka, ja miksei muuhunkin tarkoitukseen sopiva paikka. Pubimeininki on aina jees (paitsi kulma-ale) ja siitä plussaa.


Jälkkäreille sitten Minibaariin.
Tässä vaiheessa oli jo selkeästi havaittavissa se riski, että löydämme itsemme viettämässä loppuillan baareissa notkuen ja halpaa olutta (tai kalliita drinkkejä) lipittäen.
Oltiin kuitenkin fiksuja ja sen verran väsyneitä, että lähdettiin hyvissä ajoin kotiin jolloin sunnuntaikin oli helpompi kohdata.


Emppu sai kotiinviemisiksi mun kirppikselle menossa olleita vaatteita, ja mä puolestaan sain tämän siistin hupparin, jonka logon on muuten suunnitellut Empun poikaystävä!
Tämä paita päällä täytyykin olla kiltisti, eikä ainakaan syödä mitään pihviä.


En muuten nähnyt sunnuntaina yhtäkään virpojaa, vaikka olin jo aikaisin liikkeellä.
Enpä niiden tuloon muutenkaan ollut varautunut. Itselleni ostin kuitenkin pari kindermunaa, koska voin.


Löytyi perjantailta kuitenkin jotain kuvamateriaalia, heh heh.
Hiuksia on harjattu ja vessakaljakin näemmä maistui.
Ehkä tähän kuvaan on hyvä lopettaa.

3 kommenttia :

  1. Aikamoista meininkiä ! Nyt sit maksanvalkasu kehiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onko sulla terveydenhoitajana jotain maksanvalkasuvinkkejä heittää?

      Poista
    2. Neljän seinän sisällä pysyminen

      Poista