13 maaliskuuta 2016

Lazy, laaazy day

Ja siinä meni taas yksi viikonloppu. Nopeasti, nopeammin, ehkä jopa liian nopeasti.


Käytiin Lotan kanssa perjantaina testaamassa Tampereellekin rantautunut Fafa's.
Mulla ei aiempaa kokemusta heidän ruuistaan ollut, ja olin ihan tyytyväinen falafel -pitaleipään pestolla ja vuohenjuustolla. Lotta ei ollut ihan niin tyytyväinen, ja täältä löytyykin hänen postaus aiheesta, käykää tsekkaamassa!

Loppuilta menikin sit ihan perinteisen kaavan mukaan viinilasi ja bisse kädessä.


Lauantai ja sunnuntai kului enimmäkseen ylläolevissa merkeissä.
Mukavasti mammien siispä.

Mun kameran muistikortti on jo pidemmän aikaa vedellyt viimeisiään, ja nythän se viimein tuli tiensä päähän. Mulla oli sielä kuvat meidän lauantaina värkkäilemistä hienoista ja herkullisista (mitä muita adjektiiveja tähän muka keksis?) susheista ja perjantain asukuvat myöskin. 
Ja tänään otin asiakseni kuvailla muuton lähestyessä huonekaluja myyntiin, nekin kuvat katosi.
No, ne on nyt jossain kuvien taivaassa näemmä, näitä sattuu.
Tänään ostin kuitenkin uuden muistikortin, nyt voi toivottavasti taas turvallisin mielin kuvailla.


Oon tehnyt tällä viikolla kolmena päivänä avokadopastaa. 
Kyllä, juuri sitä joka ansaitsi vuoden tylsin ruoka -tittelin.
Mutta se on vaan niin hyvää. Ja helppoa.
Ja ostinpa sellaista spagettia, joka on tehty soijapavuista: sadassa grammassa hiilareita 14g, protskua 42g ja kuitua 20g -ei huono.
Kuvaa mulla ei tästä löydöksestä nyt luonnollisestikaan ammattimaisena bloggaajana ole, mutta lupaan palata asiaan. Ainakin avokadopastassa toimi oikein hyvin tavallisen spagetin korvikkeena. Tässä oli enemmän rakennetta, mikä on vaan plussaa.

Onko teillä muuten joitain unia, jotka toistuu säännöllisesti jopa vuodesta toiseen?
Mulla yksi tällainen uni on paniikkimatka lentokentälle ja siellä oikean lentokoneen löytäminen.
Useamman kerran vuodessa näen tämän saman kaavan toistavan unen, joka ei edes kuulosta miltään painajaiselta. 
Mutta kyllä se vaan on, varsinkin tällaiselle ikuisessa kiireessä elävälle krooniselle myöhästyjälle.
Tänään olin aamulla ihan hiton stressaantunut kun olin juossut yöllä KAHTEEN eri lentokoneeseen, siis kahdessa eri unessa. Ensimmäiseen koneeseen taisin ehtiä, mutta toiseen en (interested?).
Uni alkaa siis monesti sillä että oon reissun viimeisenä päivänä päättänyt lähteä jonnekkin ihan randompaikkaan, yleensä yksin (tai kaikilla muilla on toinen lento kun mulla). Siinähän mulla on sit kamala paniikki ensinnäkin päästä sinne lentokentälle kun lennon lähtöön on aikaa tyyliin 30 min ja oon jossain toisessa kaupungissa, ja lopulta uni aina huipentuu siihen, kun pääsen viimein lentokentälle.
Ja se lentokenttä osoittautuu joka ikinen kerta labyrintiksi.
Juoksen sielä sitten ympäri sitä hiton labyrinttilentokenttää ihan paniikissa ja voin kertoa, että aamulla hengästyttää ja ahdistaa, varsinkin jos missaan sen lentokoneen!

Se unista tällä kertaa, pian kattelemaan uusia ja toivottavasti parempia!
 Hyvää yötä <3

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti